Reklamy a auta
Automobilky alebo lepšie povedané predajcovia áut investujú niekoľko tisíc eur do reklamy. V takejto aute vidíte alebo počuje ako auto vyzerá a, aké má prvky , a čo všetko obsahuje . No nie vždy čo je v reklame je pravdivé, a občas povedia viac ako chceme .
Ø Poďme ale pekne od začiatku . Je pravda že na prvý pohľad vidíte v reklame pekne , moderné auto a to Váš ihneď záujme . Dnes máme takých reklám mnoho a každá z nich má v sebe niečo lákavé. Áno to je pravda že ho tam vidíte , na tom sa nedá nič zmeniť. No ak ste počuli že ponúkajú plnú výbavu , nie vždy to tak je . Pri kúpe auta zistíte že s plnej výbavy je len čiastočná , alebo skoro žiadna. Výbava by mala byť súčasťou vozidla bez toho aby ste o ňu žiadali. Ako ďalšiu vec ktorú musím podotknúť je že niekedy klamú aj na spotrebe.
Ø Ak predajca uvádza že auto spotrebuje 5 litrov paliva na 100 kilometrov , zistíte že v realite je to omnoho viac. Len si predstavte že si kúpite auto s tým že auto má spotrebu 5 litrov na 100 km . No po dlhšom jazdení zistíte že ste spálili viac paliva ako bolo uvádzané. Ďalšia možno omylná vlastnosť predajcu je že uvádza že predáva auto aj s pneumatikami. No pri kúpe zistíte že nič také nie je, a budú Vás presviedčať že nikdy nič také nepočuli alebo sa môže stať že ich práve nemajú ale to je už tá lepšia možnosť a môžete sa s nimi dohodnúť že Vám ich dodajú neskôr.
Ø Ďalšia vec s ktorú ste sa mohli stretnúť je že je uvedená iná cena , ako bola v reklame. Cena v reklame a v realite sa môže líšiť. Avšak vy trváte na cene ktorú ste videli , môžete sa obrátiť inšpekciu. Taktiež sa môže stať že si kúpite pokazená auto a predajca o tom vedel. Ak dôjde aj takej to situácii , môžete auto vrátiť do siedmich di bez udania dôvodu. Najčastejšie chyby pri predávaní aut sú zle uvedené informácie. Ak nájdete zle uvedenú informáciu , môžete sa obrátiť priamo na predajcu aby chybu napravil.